Moderátoři: Olda, martin_100, cuisine, Hynek, spida

Zamčeno
Jiří Vintr
Příspěvky: 2346
Registrován: čtv srp 27, 2009 10:44 am

Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny

Příspěvek

Holomci jedni! Já jim dám, dělat si srandu z mého modelu!

:-)
pon led 22, 2018 10:32 pm

mirasat
Příspěvky: 1209
Registrován: sob led 06, 2018 10:59 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny

Příspěvek

Valtr zatím působí v Bonveru který letos nejel a přestavuje auta. Uvidíme, kde se letos objeví Bonveracký Tatrovky.
Když stroj dokončí Silkway, tak už není moc času na úpravy pro Dakar.
Macíci.
Tak hlavně je docela blbý, když nemáte náhradní kabinu. Je možné, že Frantu čeká poslední závodní rok a LIAZ bude minulostí. Každopádně bych rád viděl Macíky na SilkWay a v Africe. Pro MM jsou Mauretánské písky určitě vhodným učivem.
DeRooy slíbil, že se na AER 2019 vrátí. Minimálně tam tedy pošle torpédo, takže konkurence bude.
Akorát nevím, co Tomáš s tím novým motorem :think:
Každopádně Tatrovce přeju ten kontrakt na 6000 klasických motorů :housle:
úte led 23, 2018 8:06 am

Uživatelský avatar
zemi8
Příspěvky: 1136
Registrován: ned led 05, 2014 8:50 pm
Bydliště: Vlašim

Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny

Příspěvek

mirasat: já se bojím, aby Bonver vůbec nějaké auta postavil a tým nezanikl. Samozřejmě doufám, že se tak nestane. Na Liazky už nejsou kabiny? Tak ještě mají kabinu na tréninkové a na bydlíku....
úte led 23, 2018 8:31 am

xtomos
Příspěvky: 992
Registrován: čtv led 01, 2015 4:15 pm
Bydliště: Praha

Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny

Příspěvek

A nemůžou si kabinu postavit, když MM st. má defakto papíry na výrobu Liazky?
Tomáš Ďurčo
úte led 23, 2018 8:34 am

Tod2
Příspěvky: 1159
Registrován: čtv led 08, 2009 3:22 pm
Bydliště: Kroměříž

Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny

Příspěvek

do teď myslím čerpali kabiny ze zásob, které si vytvořili v době, kdy se končilo s jejich výrobou, v podstatě měli jednu navíc a dvě, které byly na autech
vyrobit kabinu v jednom nebo dvou kusech asi nebude zrovna ekonomické řešení
taky tu byla snaha použít novou kabinu (Tedom?), ale ta myslím nesplňuje homologaci
úte led 23, 2018 8:43 am

filip 90
Příspěvky: 5976
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny

Příspěvek

Tak snad někde kabinu seženou ne? Je tady pravda, že to bude asi trošku shnilák, ale LIAZek je celkem dost zatím. Je otázka jak je to s pevností. Jestli to stačí povařit a rám to udrží a nebo musí být nová jinak se to rozsype. :think:
Filip Nikl
úte led 23, 2018 9:39 am

mirasat
Příspěvky: 1209
Registrován: sob led 06, 2018 10:59 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny

Příspěvek

Dvě auta v závodě je určitě výhoda, za současných pravidel. Je ale třeba srovnatelné výkonnosti, aby si mohli pomoci.
Hlavně by se měl posunout Dakar jako takový.
1. Pravidla pro příští rok zveřejnit pro všechny a včas. (Zatím je to vlastně vydírání značkou Dakar a nálepkou ,, Nejtěžší závod,, , který chtějí vsichni jet).
2. Roadbuky schodné pro všechny. Ale jak zakázat jejich externí zpracování ? :think:
3. Navigace se dá udělat těžší i jinak, než umístit WP o 2km jinam :roll:
4. A samozřejmě vhodně narovnat podmínky pro všechny. Vždy když byla podporována konkrétní automobilka, ničilo to daný sport.

Lze to ??? Vždyť jde o prachy :? !!!
úte led 23, 2018 10:10 am

Uživatelský avatar
Milda
Příspěvky: 5634
Registrován: pát bře 23, 2007 5:03 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny

Příspěvek

Tak třeba nová pravidla umožní start s kabinou FOX :lol: když jsem viděl co všechno hoří na Renaultu :lol: V roce 2008 chtěl Macík s Foxem startovat i na slavné rally Dakar, předpisy však neumožnili použití částečně plastové kabiny a tak byla autu vrácena původní kabina LIAZ. Tedom postupně přestal užívat i označení Fox, které patřilo ne příliš povedenému malému hatchbacku Volkswagen.(www.garaz.cz/magazin/historie/3004663-s ... -na-to-mel)
úte led 23, 2018 10:22 am

laik
Příspěvky: 2526
Registrován: čtv říj 04, 2012 2:30 pm
Bydliště: Zeměkoule

Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny

Příspěvek

Koupit a případně polepit nějakou liazáckou kabinu bude menší z problémů.

Když už jsme u těch motorů - zahlídl jsem asi před půl rokem článek, že se tatra pokusí o stavbu vzducháče plnícího nový euro. Pokud ovšem dostanou dotaci. Nemáte někdo interní info jak se to nyní má?
úte led 23, 2018 10:32 am

mirasat
Příspěvky: 1209
Registrován: sob led 06, 2018 10:59 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny

Příspěvek

Trambusy s tím sprostým logem letos docela držely.
Jestli se to Tatře povede, tak jsou to borci 8)
S Macíky je teď výhoda, že udělali velmi dobrý výsledek a Brabčák to odjel parádně... :clap:
Tak nějaký peníz bude...
úte led 23, 2018 11:17 am

Uživatelský avatar
jarousz
Příspěvky: 1237
Registrován: sob pro 11, 2010 9:55 am
Bydliště: Praha-Braník

Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny

Příspěvek

z my pozice, kdy nejsem detailne znalej situace v Tatre, mi prijde, ze vyvoj "novyho motoru" je jen krasnej dotacni projekt.
...a ted me tatrovaci sezerou :-)
úte led 23, 2018 11:29 am

michalCCR
Příspěvky: 676
Registrován: sob úno 09, 2008 7:03 pm
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny

Příspěvek

keď trochu popustíme uzdu fantázii :D a predstavíme si, že Macíci už minuli všetky dostupné kabíny LIAZ, s akou inou značkou by vám štimoval Franta?
úte led 23, 2018 2:28 pm

laik
Příspěvky: 2526
Registrován: čtv říj 04, 2012 2:30 pm
Bydliště: Zeměkoule

Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny

Příspěvek

Jedinej náklaďák, kterej se mi zvlášť líbí. Jinak jsou tak nějak stejný.
https://www.tht.cz/userfiles/image/phot ... 00x600.jpg

Ještě tohle ujde. Připomíná závodní MAZy.
https://1gr.cz/fotky/idnes/17/092/r7/JA ... NITIA1.jpg

A bezva by byla tahle, jen asi nebude z nejprostornějších.
http://www.brdm2.estranky.cz/img/origin ... 3s-4x4.jpg
úte led 23, 2018 2:40 pm

Uživatelský avatar
Coudy
Příspěvky: 2559
Registrován: pon zář 07, 2009 11:56 pm

Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny

Příspěvek

Už je to tedy nějaký čas, kdy jsem se bavil s MM ohledně dostupnosti liazáckých kabin. A tenkrát říkal, že jich mají ještě dost. Ale dnes už to samozřejmě nemusí platit. Nechme se překvapit. Pravdou je, že to takhle asi do nekonečna dělat nepůjde. Může přijít nehoda, fatální poškození kabiny atd. Budoucnost asi nebude tradiční macíkovské liazce nakloněna...

Mně osobně se nejvíce líbila kresba tuším Oldy, kde měl Franta kabinu Volvo. :clap: :clap: :clap:

laik: To si někdo z Pragy S5T udělal V3S? :lol:
úte led 23, 2018 2:43 pm

laik
Příspěvky: 2526
Registrován: čtv říj 04, 2012 2:30 pm
Bydliště: Zeměkoule

Re: Dakar 2018-Průběh 2.poloviny

Příspěvek

úte led 23, 2018 2:51 pm

Zamčeno

Zpět na „RALLY DAKAR apod.“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Mara75, mirasat a 6 hostů