Moderátoři: Olda, martin_100, cuisine, Hynek, spida

Odpovědět
msifa
Příspěvky: 1684
Registrován: pát bře 03, 2006 8:32 am
Bydliště: Jižní čechy

Re: historie Dakaru

Příspěvek

Olda:
A jaké lepší reálné využití by jsi viděl? Třeba odstavené někde v kopřivách? Nebo přestavěné třeba na sklápěčku v lomu?
ned led 19, 2020 12:02 am

Uživatelský avatar
Olda
Timy1123
Příspěvky: 5902
Registrován: stř bře 01, 2006 4:37 pm
Bydliště: Doma
Kontaktovat uživatele:

Re: historie Dakaru

Příspěvek

Odstavit do kopriv a nebo predelat na sklapecku do lomu :?: nic lepsiho by te nenapadlo?
ned led 19, 2020 3:55 pm

ateliersk
Příspěvky: 310
Registrován: stř led 05, 2011 8:28 am
Bydliště: Kutná Hora

Re: historie Dakaru

Příspěvek

Me naopak expedicka, ktera jezdi po svete, prijde pro takove auto jako skvelej duchod. Nevim co lepsiho bys ji mohl prat. Odstavit nekde do muzea ? Jednak proc, zas takova vzacnost to neni a za druhe kam, u nas uz je plno a v cizine nejaka tatra zas tak moc lidi nebere.
ned led 19, 2020 10:37 pm

petazavinac
Příspěvky: 24
Registrován: pát črc 16, 2010 11:02 pm
Bydliště: Olomouc

Re: historie Dakaru

Příspěvek

Přesně. Ta přestavba nevypadá špatně a ještě pěkných pár let to může dělat Tatře po světě reklamu :D
úte led 21, 2020 2:48 pm

msifa
Příspěvky: 1684
Registrován: pát bře 03, 2006 8:32 am
Bydliště: Jižní čechy

Re: historie Dakaru

Příspěvek

No, reálně mne právě nic jiného nenapadá (kromě vlhkých snů....).
K čemu by se tedy takový veterán hodil, aby to mělo nějaký smysl?
úte led 21, 2020 3:17 pm

Uživatelský avatar
Adjunkt
Příspěvky: 1255
Registrován: úte led 11, 2011 7:56 am
Bydliště: Děčín

Re: historie Dakaru

Příspěvek

Nejsou nějaké nové zprávy o Regazzoniho Marlborce?
úte led 21, 2020 7:52 pm

Uživatelský avatar
Olda
Timy1123
Příspěvky: 5902
Registrován: stř bře 01, 2006 4:37 pm
Bydliště: Doma
Kontaktovat uživatele:

Re: historie Dakaru

Příspěvek

No já to bral spíš jako takovou otázku...
jak píšete je to veterán... ..a k tomu závoďák .. ... jako prdnout to na reggazionovu tatru... bo na babču.... nebo na lízu 627 ...taky by to byl zaslouženej důchod..asi ne...
dát to na jakejkoliv man daf ginaf..nějakou modernější tuctovou pixlu co jich jezdí na jakaru sakaru mraky tak to by bylo asi jedno...
ale tohle je ještě tatra z tý správný éry...
smysl... no myslím že veteráni maj asi jedinej smysl..zachovat kus historie pro budoucí....
mně se teda ta nástavba moc nelíbí.. když už to musí bejt ....chtělo by to víc profi..alá gtc nebo od nějaký firmy co se nástavbama zabejvá trošku aby to ladilo..ne tam prdnout seseklou překližkovou bednu od pomerančů...bo od slona
úte led 21, 2020 9:03 pm

petazavinac
Příspěvky: 24
Registrován: pát črc 16, 2010 11:02 pm
Bydliště: Olomouc

Re: historie Dakaru

Příspěvek

Jasně, dalo by se to udržovat s větší úctou k té technice.
To je jak Škoda 110 R...co je horší? Provozovaná v neoriginálním stavu? Nebo sice originální, ale rozpadající se někde na zahradě? :think:
Naposledy upravil(a) petazavinac dne stř led 22, 2020 11:39 am, celkem upraveno 1 x.
úte led 21, 2020 11:53 pm

msifa
Příspěvky: 1684
Registrován: pát bře 03, 2006 8:32 am
Bydliště: Jižní čechy

Re: historie Dakaru

Příspěvek

Přesně tak to bylo myšleno. Udělaný veterán v muzeu je pěkná věc, ale někdo ho do toho muzea musí chtít a někdo musí rekonstrukci zaplatit (a není to málo...). Svoje místo si našla třeba 635. Toto je jen jedna z desítek doprovodných Tater. A buďme radi, že je v nějakém přijatelné stavu a slouží k celkem nenáročné činnosti.
stř led 22, 2020 7:53 am

jardakar
Příspěvky: 67
Registrován: ned lis 30, 2014 7:17 pm
Bydliště: Jablonec n.N.
Kontaktovat uživatele:

Re: historie Dakaru

Příspěvek

Již tento pátek 28.2.2020 vyjde první čislo časopisu DAKARMANIA. Třeba se v něm dočtete něco z počátků československé účasti na Dakaru, co ještě nevíte a spoustu dalších zajímavostí z tohoto prostředí. Objednávejte na http://eshop.dakarmania.cz/
Obrázek
úte úno 25, 2020 7:02 pm

Uživatelský avatar
Adjunkt
Příspěvky: 1255
Registrován: úte led 11, 2011 7:56 am
Bydliště: Děčín

Re: historie Dakaru

Příspěvek

Veterán v akci - Perlini
https://youtu.be/H5Fj2HE8_UQ
sob kvě 09, 2020 9:48 pm

peter gasparovic
Příspěvky: 4240
Registrován: stř lis 05, 2008 10:50 pm

Re: historie Dakaru

Příspěvek

Adjunkt - krasne videjko 👍🏻 Čo v tom je za motor? Znie to ako Detroit Diesel dvojtakt. A jak sa to nakláňa , som myslel že sa preklopí 😅 Ale v teréne to plavalo krasne tou krajinou, len sa s tým musel valiť asi furt kotol, aby to fungovalo
https://m.youtube.com/watch?v=Lrn4kDGTB-0
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
ned kvě 10, 2020 6:32 pm

Uživatelský avatar
Adjunkt
Příspěvky: 1255
Registrován: úte led 11, 2011 7:56 am
Bydliště: Děčín

Re: historie Dakaru

Příspěvek

Ano, je tam dvoutakt DD :-) a mělo to prý nějaké speciální odpružení (hydro-pneumatické myslím)
ned kvě 10, 2020 8:11 pm

filip 90
Příspěvky: 5979
Registrován: úte lis 11, 2008 10:26 pm
Kontaktovat uživatele:

Re: historie Dakaru

Příspěvek

Jo hezkej speciálek. Na to, že to byl začátek 90 - tek. Ikdyž ono to spíš bylo o tom, že si to dovolili postavit a prošlo jim to, než nějaký technologický zázrak. Pro zájemce o detaily je k náhlednutí homologační dokumentace FIA ZDE
Filip Nikl
ned kvě 10, 2020 10:09 pm

msifa
Příspěvky: 1684
Registrován: pát bře 03, 2006 8:32 am
Bydliště: Jižní čechy

Re: historie Dakaru

Příspěvek

Legálnost startu tohoto speciálu na Dakaru 1990 je trošku úsměvná - v porovnání zákazu startu Tatry 4x4 K. Lopraise. :D
pon kvě 11, 2020 1:36 pm

Odpovědět

Zpět na „RALLY DAKAR apod.“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti