Moderátoři: Olda, -Ondra-, martin_100, Leoš H

Odpovědět
Fido5
Příspěvky: 123
Registrován: stř čer 09, 2010 8:26 pm
Bydliště: jak kdy

Příspěvek

harry a nebyl na tom Brenneru nahodou zakaz predjiždeni?jináč si to nedovedu predstavit :lol:
VOLVO je volvo.jezdil jsem s kdes čím.
volvo-nej.prevodovka(lesák)
scania-motor(lesák)
atd.....muj nazor na věc
co se má stát to se stane
sob led 29, 2011 7:29 pm

harry78
Příspěvky: 103
Registrován: úte bře 03, 2009 10:49 am

Příspěvek

ano je tam zákaz ale když před tebou jedou dvě volva jako slimáci tak je předjedu.
nešlo to za nima jet.
V poho já jen napsal svůj názor.
ty máš takovou zkušenost a já zase takovou.
jako už jsem tu napsal hlavně záleží na tom mezičlánku mezi sedadlem a volantem.a kdo s tou mašinou jezdí atd.dvě auta nejsou stejná
a pokud máš jak říkáš něco odjeto tak to přece chápeš.tvůj názor je že volvo je nej.v pohodě.
Otázka tak chceš mi řict že volvo je nej a man či scanie či daf na to volvo nemá?????????
nezapomeň mě že záleži kdo s tím autem od novoty jezdí a jak to auto zajede atd.atd že???
sob led 29, 2011 7:59 pm

harry78
Příspěvky: 103
Registrován: úte bře 03, 2009 10:49 am

Příspěvek

plus další případ několikrát do kopce tři pruhy a předjíždím Volvo.Né jenom na brenneru.
Pro mne 1-MAN
A hodně kamarádů kteří přešli z Volva do Manu mi řikali že Man je lepši.
Ve Volvu jsem najezdil cca 4měsíce ano není to moc ale na názor si udělat si myslím stačí.
sob led 29, 2011 8:01 pm

Fido5
Příspěvky: 123
Registrován: stř čer 09, 2010 8:26 pm
Bydliště: jak kdy

Příspěvek

pro me volvo je nej...myslim motoristicky:wink:
nebudem tu resit kraviny.stejne to sem nepatri.kazdymu sedne neco jinyho.mej se
co se má stát to se stane
sob led 29, 2011 8:16 pm

harry78
Příspěvky: 103
Registrován: úte bře 03, 2009 10:49 am

Příspěvek

jo jo já to tu tak napsal.že každém je to co se mu líbi je to stejné jako s ženskýma jednomu blond druhému brunetka.
taky měj se a dobrý dolet
sob led 29, 2011 10:05 pm

artur30
Příspěvky: 668
Registrován: čtv lis 26, 2009 9:38 pm
Bydliště: všade

Příspěvek

pánové už jste někdo viděl tu 680 v jiném podvozku než 4x2 :?:
pát kvě 06, 2011 11:37 pm

Uživatelský avatar
david
Hlavní admin
Příspěvky: 5684
Registrován: úte úno 28, 2006 9:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Ano, stavební firma Integra Liberec má 5 ks tahačů TGX 33.680 6x4. Fotku nemám.
sob kvě 07, 2011 10:31 am

Safky
Příspěvky: 3250
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Měl jsem to štěstí a vyzkoušel si za volantem všechny sériově existující varianty podvozků:
tahač 4x2 TGX 18.680 BLS s kabinou XXL, rozvor 3600 nebo 3900 mm (pouze frajeřina)
podvozek 6x4 TGX 33.680 BL, kabina XL, XLX, XXL, rozvory 4465 a 4765 mm (hlavně jako lesák Finsko + Švédsko)
tahač 6x4 TGX 33.680 BLS, kabina XL, XLX, XXL, rozvory 3190 a 3890 mm (střední nadrozměry do 90 ti-tun)
těžký tahač podvalníků 8x4/4 TGX 41.680 BBS a BLS, kabiny XL a XXL, rozvor 2600 mm (teprve u tohoto tahače do 250-ti tun celkové hmotnosti ukáže V8 svůj potenciál a spolu s Tipmaticem a WSK měničem je radost s tím jezdit - zkoušel jsem soupravu s celkovou hmotnstí 110 tun a byl jsem nadšen, známý jel s 540 taky s podobnou hmotností a to byla v porovnání s V8 680 tragédie = špatně to řadilo, motor se trápil, není to ono).
Kromě výše jmenovaných se sériově jiné typy nedělají, ale vím že Toni Maurer upravuje tahač 8x4/4 na 8x6/4 přidáním přední poháněné nápravy + přídavná převodovka (pro Švýcarsko: viz. foto firmy Senn AG), Estepe 8x4/4 to předělává na tahač 10x4-6 a ještě vím o podvozku 4x2 asi přestavba z tahače 4x2.
Fotky všech existujících konfigurací podvozků (kromě kombinací kabin):

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Obrázek Obrázek Obrázek
Tatra + MAN = Superstroj!
sob kvě 07, 2011 7:34 pm

artur30
Příspěvky: 668
Registrován: čtv lis 26, 2009 9:38 pm
Bydliště: všade

Příspěvek

safky
6x4 s hydrem terenní podvozek? nebo 6x2 s hydrem opět terenní?
sob kvě 07, 2011 8:00 pm

Safky
Příspěvky: 3250
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

to artur30:
Není mi jasné co myslíš :?: Pokud jde o V8 680 koní s hydrem neexistuje (úprava od Toni Maurer na 8x6/4 má kardan) a 6x4 tahač a 6x4 podvozek pro lesák je klasická nízká 6x4 + nápravy s redukcemi v kolech (jde poznat podle toho, že se dá namontovat plastikový nárazník, na vysoký podvozek to nelze).
S 6H6 (6x4 vysoký + Hydro) jsem jezdil s tahačem v Německu, s 6x2 + Hydro jsem jezdil v ČR na Kipper Show minulý rok, u té vysoké 6H6 (6x4 vysoká + Hydro) ten rozdíl oproti klasické 6x4 nejde moc poznat (hlavně u plného auta), u 6H4 (6x2 + Hydro) je to hodně znát u prázdného auta (podobně jako u 4H4 čili 4x2 + Hydro). Myslím tím přínos přední poháněné nápravy = HydroDrive.
Tatra + MAN = Superstroj!
sob kvě 07, 2011 8:29 pm

artur30
Příspěvky: 668
Registrován: čtv lis 26, 2009 9:38 pm
Bydliště: všade

Příspěvek

to jsem myslel V8 680 s hydrem
safky jaký je cenový rozdíl mezi motory 44O a 540?
kdyby každý majitel při nákupu nového vozu přemýšlel jako ty to by bylo štastných řidičů :lol:
sob kvě 07, 2011 8:35 pm

Safky
Příspěvky: 3250
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

6x2 s hydrem existuje pouze v nízkém provedení (vzadu lze dát pouze hypoidní náprava a vpředu pouze zalomená přední náprava se světlovu výškou cca. 250 mm pod nápravou, ocelový nárazník ale pouze s přední podjezdovkou). Viz. foto 6x2 + Hydro nízká a 6x4 + Hydro vysoký tahač bez podjezdovky. Můžu se zeptat co přesně řešíš :?:

Obrázek Obrázek
Tatra + MAN = Superstroj!
sob kvě 07, 2011 8:37 pm

Safky
Příspěvky: 3250
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

No není to úplně pravda (myslím tím šťástného řidiče), abych auto postavil podle svých představ (ocelový nárazník, zesílené péra ....), tak musím šetřit na motoru, takže u nás se většinou objedná 350 nebo 360 koní :( , ale chlapi si už zvykli, tak mi nenadávají, dá se s tím jezdit, my to máme ve sklápěčkách a s plným autem jezdíme jen 50% celkových kilometrů, tak se to dá (skoro nemáme zpátečky, jezdíme většinou do obratu 60 km, někdy i hodně sólo).
Jinak rozdíl mezi 440 a 540 koňovým motorem je cca. 6000,- EUR bez DPH, ale k 480 je to jen 2200,- EUR, jinak u MANu platí poučka 40 koní výkonu stojí cca. 2200,- EUR nahoru i dolů (od 320 koní až po 480 koní).
Tatra + MAN = Superstroj!
sob kvě 07, 2011 8:49 pm

artur30
Příspěvky: 668
Registrován: čtv lis 26, 2009 9:38 pm
Bydliště: všade

Příspěvek

ok děkuji za podrobné vysvětlení zase jsem o něco v popředí
sob kvě 07, 2011 8:56 pm

Uživatelský avatar
Charlie Č.B.
Příspěvky: 7
Registrován: čtv říj 28, 2010 10:25 pm
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek

Přihodím sem pár krasavců :)
Obrázek Obrázek Obrázek
pát zář 09, 2011 8:42 pm

Odpovědět

Zpět na „MAN“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti