Moderátoři: Olda, martin_100, Leoš H, Globe, cuisine, Hynek, Frenky

Odpovědět
Uživatelský avatar
PAJA706
Příspěvky: 75
Registrován: úte led 08, 2008 4:03 pm
Bydliště: CB

Příspěvek

Osobně mě mrzí, že tomu spousta lidí věnovala mraky času, snahy, úsilí atd..je to velká škoda, myslím že by to byly alespoň pro českého zákazníka dostačující, jednoduchý a hlavně auta z domácí produkce, jenže v ČR nejni bohužel o nic domácího zájem..
pát úno 05, 2010 2:46 pm

Uživatelský avatar
roadtrain
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 10567
Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie

Příspěvek

spíše hledej problém někde jinde proč bych měl kupovat nějakou generálku když za ty prachy máš nový vůz a o tom to je no jistě nový je o něco dražší ale nový žádná generálka
pát úno 05, 2010 3:14 pm

Veselda
Příspěvky: 154
Registrován: čtv úno 04, 2010 2:13 pm
Bydliště: České Libchavy

Příspěvek

Dle mého názoru je to vliv vmoha faktorů - výrobek přišel v ne zcela vhodném období, malé serie (spíše garážová výroba), chybělo servisní zázemí, reference - těžko si koupíte výrobek s kterým nemá skoro nikdo zkušenosti - ale hlavně volný kapitál a odpovídající propagace. Poté co padl LIAZ tak si trh rozebraly konkurenční automobilky které dokáží nastavit úplně jiné cenové podmínky (podobně jako obchodní řetězce). Težko se do toho zpět dostává. Je to jako jít s klackem na lva.
pát úno 05, 2010 4:20 pm

Uživatelský avatar
roadtrain
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 10567
Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie

Příspěvek

ano i to je možné ale základ byl ten že Liaz se snažil konkurovat znáčkám kterým nesahal po kotníky a Xena to nevytrhla měly spíše hledat partnera a stát se třeba jen montovnou a pak se snažit i o vlastní atd.no je to složité ale žít jen z generálek se nedá a než dělat generálku za 1,2 mil či kolik to přesně stálo se už dnes nikomu nevyplatí.
pát úno 05, 2010 4:47 pm

Uživatelský avatar
david
Hlavní admin
Příspěvky: 5700
Registrován: úte úno 28, 2006 9:41 am
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Když tady házíte návrhy, jestli to mělo či nemělo možnost uspět, dodám k tomu asi tolik: ceny a skladbu "komponentů" a cílovou skupinu zákazníků měl Tedom Truck asi nejpodobnější značce MAZ. A....k tomu řečnická otázka: kolik se prodává/prodalo MAZů v ČR?
Soupeřil jsem jedinkrát s Tedomem, jejich nabídku jsem měl a ty ceny byly opravdu asi tak na té úrovni jako nové MAZy. (Ve výsledku u tohoto zákazníka vyhrálo Iveco).
pát úno 05, 2010 5:51 pm

Haro
Příspěvky: 10
Registrován: čtv úno 11, 2010 12:47 pm
Bydliště: Opavsko

Příspěvek

Prijde mi ze to Tedom jen zkousel zda to vyjde ci nee.Firma s takovym kapitalem si muze dovolit vic ale zase na druhou stranu proc riskovat..?Taky si myslim ze byla spatna informovanost a to je rovnez dulezity faktor
pát úno 12, 2010 9:11 am

Uživatelský avatar
Miffo
Příspěvky: 80
Registrován: pát črc 25, 2008 9:40 pm
Bydliště: Jasenová

Příspěvek

Ja aj tak stále nechápem prečo sa nespojili s Mercedesom? Cital som v staršom Truckeri, že to uz len čaká na odklepnutie vládou a potom nič...
Obrázek
pon bře 01, 2010 12:51 am

tomas 148
Příspěvky: 316
Registrován: pon led 02, 2012 5:08 pm
Bydliště: Slavkovský les

Příspěvek

jedna chebská
Obrázek
úte led 17, 2012 8:41 pm

peter gasparovic
Příspěvky: 3004
Registrován: stř lis 05, 2008 11:50 pm

Příspěvek

Stando ju este ma?? Som myslel ze je uz vo svete, bo som ju dlho nevidel jazdit....
Vo víne je pravda, v pive sloboda, v pálenke sila a vo vode baktérie...
úte led 17, 2012 10:14 pm

Mojžíš
Příspěvky: 81
Registrován: sob úno 21, 2009 10:03 pm

Příspěvek

tak to není Tedom ale čistokrevný liaz Fox
úte led 17, 2012 10:33 pm

tomas 148
Příspěvky: 316
Registrován: pon led 02, 2012 5:08 pm
Bydliště: Slavkovský les

Příspěvek

to je přes 2 roky stará fotka
úte led 17, 2012 10:59 pm

Safky
Příspěvky: 3251
Registrován: čtv čer 10, 2010 8:33 pm
Bydliště: ????
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Chlapi kdo by měl vážný zájem asi budou na prodej TEDOMy 6x4 (GO LIAZ 29.33 SD), r.v. 1996/GO 2007, najeto do 200 Tkm, motor E2, vstřikování Bosch, výkon na brzdě 350 koní, předovka ZF 16-ti kvalt z Renaulta Kerax, klimatizace, kabina plastová z FOXe, korba 11 m3, S3, plachta, úprava pro finišer, závěs 50 mm, přední péra Weweler, původní přední náprava Liaz a zadní Rába. Nabídněte prosím cenu. Podle nabízené ceny se rozhodneme jak dál. P.S.: Není práce :cry:
Tatra + MAN = Superstroj!
úte úno 07, 2012 7:00 pm

TeSi
Příspěvky: 2083
Registrován: pát črc 06, 2007 12:44 pm
Bydliště: Vysočina

Příspěvek

SZ
úte úno 07, 2012 7:18 pm

Uživatelský avatar
Lenssen
Příspěvky: 122
Registrován: pát lis 02, 2012 5:05 pm
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

Jeden fešák ze včerejška :)

Obrázek
ned dub 14, 2013 1:51 am

Karel334
Příspěvky: 1393
Registrován: sob bře 11, 2006 9:36 pm

Příspěvek

Na Vaší přeautované Moravě není práce a tak fa.od tama nám lezou do Čech.Jezdí tu snad jen za naftu a kurví ceny viz.nějaká zoufalá doprava z Otrokovic se nastěhovala do Mělníka a vozí 38 tun na soupravách.
ned dub 14, 2013 9:41 am

Odpovědět

Zpět na „LIAZ“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti