Pokec o AETRu, profesních průkazech, pravidlech, zákonech, apod.

Moderátoři: Olda, -Ondra-, martin_100, cuisine, Chomuťák, Pavel Bíteš, mili, Pavel Šebek

Odpovědět
jeď bezpečně
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 203
Registrován: sob srp 27, 2016 8:24 pm
Bydliště: Tábor

Přetížené mosty,špatné značení,jediné vozidlo na mostě ?

Příspěvek

Kolegové řidiči,
na základě toho, že mnozí kolegové řidiči dostávají nemalé pokuty za přetížení mostů, tak jsem zadal konkrétním úřadům RSD a PČR úkol , včetně ministerstva dopravy, vyřešit tuto prekérní situaci.
Jedná se o to, že na silnicích první třídy a pro mezinárodní provoz, je těsně u mostů dopravní značka například 16 tun, 19 tun,22 tun atd. Někdy také dokonce jen 8 tun !
Je sice umístěná dodatková tabulka , jediné vozidlo 36 tun. Ale naložený kamion má většinou podstatně víc jak uvedených 36 tun, ale hlavně.
Samozřejmě že není předem toto omezení tonáže označeno na vhodné křižovatce a vyznačená vhodná objízdná trasa ! Tedy řidič nemá kam odbočit a ani se nemá kde otočit ! Kromě toho, řidič není schopen zajistit dvěma poučenými osobami zastavení provozu v obou směrech a potom jako jediné vozidlo přejet most. Kde by vzal dvě poučené osoby, že ?
Ale jedná se vždy o velice frekventované komunikace, tedy i kdyby každý řidič měl k dispozici ty dvě poučené osoby, jak nařizuje silniční zákon, tak si neumím představit ty obrovské kolony. Protože by provoz před přejetím jednoho každého kamionu, musel být v obou směrech zastaven. Tedy současně s kamionem by na most nesměl jet ani Trabant !
Jako příklad uvádím, dva mosty u Benešova na silnici č.3 a E55 , evidenční číslo mostu 03 018 s 22 tunami a most evidenční číslo mostu 03 019 s 19 tunami a jako jediné vozidlo jen 36 tun !!
Také na silnici první třídy č. 36 v Semtíně u Pardubic, kde je povoleno pouze 16 tun !!

Zadal jsem dotaz na policejní prezidium v Praze a tady je odpověď PČR :

From: pp.tisk@pcr.cz [mailto:pp.tisk@pcr.cz]
Sent: Wednesday, October 11, 2017 1:33 PM
To: Bohuslav ............
Subject: RE: dotaz na postih ?

Dobrý den,

v případě, kterém uvádíte, kdy řidič porušil dopravní značení „Zákaz vjezdu vozidel jejichž okamžitá hmotnost přesahuje vyznačenou mez“, hrozí řidiči pokuta do výše až 2000,-Kč a ve správním řízení pokuta až 2.500,-Kč.
Co se týče trestných bodů, tak „body“ Policie České republiky neuděluje, ale správní úřad. Zjištění „bodového konta“ zjistíte jen osobní návštěvou odboru správních činností pověřeného či městského úřadu, magistrátu, kde vedou registr řidičů (jen doplňující informace).Pokud by řidič způsobil škodu, tak s největší pravděpodobností se věc bude řešit občanskoprávní cestou a řidič vzniklou škodu musí uhradit.

Pokud v obou směrech je hustý provoz a okamžitá váha všech vozidel, by přesáhla povolený limit jediného vozidla, tak řidič musí splnit veškeré náležitosti, tak aby mohl daný úsek projet dle stanoveným předpisem.

V případě doplňujícího dotazu mě kontaktujte na níže uvedeném čísle nebo emailu.
Pěkný den
S pozdravem

kpt. Bc. Petr Habenicht
vrchní komisař

+420 974 834 628
+420 735 746 242
petr.habenicht@pcr.cz

POLICEJNÍ PREZIDIUM ČESKÉ REPUBLIKY
---------------------------------------------------------
Tedy ve finále vše odnese řidič, kterého zavřou, pokud dojde ke zranění či smrti a současně se nedoplatí !!!

A tady posílám video, natočené z kabiny kamionu, jak takový most padá na osobní auto s posádkou, při přejíždění mostu kamionem. No je to hnus !!

http://www.videomaxx.cz/zriceni-mostu-p ... d648a.html

Tak co tomu říkáte kolegové řidiči ?

Slávek
Je čas, nedělat dopravcům blbce. Jezdit 20 hodin non-stop, je neúcta k ostatním účastníkům provozu a sám si koleduji o basu.
pát říj 27, 2017 12:55 pm

JANEK 1
Příspěvky: 387
Registrován: čtv črc 26, 2012 12:02 am

Re: Přetížené mosty,špatné značení,jediné vozidlo na mostě ?

Příspěvek

Naložený kamion jsou vozidla 2 ?
pát říj 27, 2017 3:05 pm

jeď bezpečně
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 203
Registrován: sob srp 27, 2016 8:24 pm
Bydliště: Tábor

Re: Přetížené mosty,špatné značení,jediné vozidlo na mostě ?

Příspěvek

Tahač s návěsem je jedno vozidlo - souprava , stejně jako valník s tandemem či vlekem. Tedy jedna souprava o konkrétní souhrnné hmotnosti.
Tedy běžně je kamion je o celkové váze cca. 40 - 42 tun.
Je čas, nedělat dopravcům blbce. Jezdit 20 hodin non-stop, je neúcta k ostatním účastníkům provozu a sám si koleduji o basu.
pát říj 27, 2017 6:47 pm

David29
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 1577
Registrován: pon lis 09, 2009 8:29 pm
Bydliště: Praha 11

Re: Přetížené mosty,špatné značení,jediné vozidlo na mostě ?

Příspěvek

Jezdím s mixem, takže neustále jezdím přes takovédle podobné mostíky apod. A i když si řeknu že pojedu jinudy, ve finále je tam most ještě s nižsí nosností :-D Takže dlabu na to a neřeším... Někde je to značený dopředu, tak tam nejedu. Ale když není - tak ignor.

Beru to tak, že tam nějaká hmotnost bejt napsaná musí, a ta vychází z nějakých norem... Ale i ty normy jsou předimenzovaný. U těch fakt "průserovejch" mostů to označi dopředu a pak se tam fakt nejezdí...
Co můzeš odlozit na zítra, odloz na pozítrí a získaš dva dny volna
pát říj 27, 2017 10:21 pm

kuntík
Příspěvky: 933
Registrován: pát črc 17, 2009 3:11 am
Bydliště: JM

Re: Přetížené mosty,špatné značení,jediné vozidlo na mostě ?

Příspěvek

Tady je jasně vidět, jak kompetentní orgány umí řešit problémy. Odpověď toho hnupa je na pořádnou facku. To že má ale výplatu z tvých zdaněných peněz, které jsi vydělal i tím přejezdem toho mostu už ho asi moc nesere.

Bylo by zajímavé, kdyby všichni řidiči, si volali k problému policii. At se starají a pomáhají ne.
asi se na tu šoféřinu...
už se stalo...
sob říj 28, 2017 1:13 am

jeď bezpečně
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 203
Registrován: sob srp 27, 2016 8:24 pm
Bydliště: Tábor

Re: Přetížené mosty,špatné značení,jediné vozidlo na mostě ?

Příspěvek

Konečně rozumný názor Kuntíku !!
Zastavit před takovým mostem a volat PČR, aby udělali asistenci na přejetí mostu, pokud splňujete váhu pro jediné vozidlo, nebo na couvání k nejbližší křižovatce, pokud překračujete
tonáží vyznačenou tonáž jediného vozidla.
Uvědomte si kolegové, že řidiče neomlouvá ani fakt , že toto omezení není včas značeno na některé předchozí křižovatce. Prostě řidič musí zastavit před touto značkou u mostu a nesmí dále pokračovat !! Jinak je to jeho průser !! Jasně to říká jak platný silniční zákon a potvrzuje to i vrchní komisař PČR, v emailu který mi poslal .
Jedi ně tak se někdo konečně zamyslí a může se něco změnit.
To co píše David29, je bohužel běžná praxe, ale nic to nevyřeší a hlavně tímto si řidiči koledují jak o pokutu a body,případně mohou skončit u soudu !!

Znovu přidávám video, jak padá most s kamionem na osobní auto, tak si to pánové uvědomte, co se může stát !! To nemáte nikdo zapotřebí, takto riskovat. V okamžiku že skončíte u soudu a v kriminále, věřte, že od vás dají všichni ruce pryč !! Zaměstnavatel, dispečer, všichni budou tvrdit, že řidič má patřičná školení a je osoba poučená a znalá. Tedy že věděl, že nesmí přes takový most v žádném případě jet !!!

Tady: http://www.videomaxx.cz/zriceni-mostu-p ... d648a.html

A v dalším vstupu vám dám, co mi odpověděli na mosty v Benešově ,
Ing. Jaroslav Čermák
technik provozního úseku - mosty
Ředitelství silnic a dálnic ČR
Závod Praha
Je čas, nedělat dopravcům blbce. Jezdit 20 hodin non-stop, je neúcta k ostatním účastníkům provozu a sám si koleduji o basu.
sob říj 28, 2017 9:20 am

jeď bezpečně
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 203
Registrován: sob srp 27, 2016 8:24 pm
Bydliště: Tábor

Re: Přetížené mosty,špatné značení,jediné vozidlo na mostě ?

Příspěvek

TADY JSEM DOSTAL ODPOVĚĎ !! Ale pozor, je to šalamounský názor, co se týká pro řidiče. Řidič nesmí tudy jet, nenechte se ukolíbat tím, že oni mají problém a není kudy legálně jezdit!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Přeji dobrý den,

S ohledem na dotazy k mostům u Benešova,
1 ) Most 3 – 017 přes ÚK (MK) u Benešova most z roku 1937, který byl v roce
1997 opraven SÚS Benešov . vyměněna kompletně nosná konstrukce mostu
ŽB deska o jednom poli, délka přemostění 4,03 m , sanace úložných prahů
přespárování zdiva opěr a křídel mostů. Vlivem poruch zdiva a zatékání vody
z vozovky za křídelní části, včetně vlivu od projíždějících TNA došlo v 06/2016
ke zřícení části pravého křídla I. opěry a části pravé římsy – tedy k havárii části
křídla mostu. Při mimořádné prohlídce a diagnostice mostu bylo zjištěno, že
křídla mostu jsou vyzděna pouze z žulových kamenů do zeminy, proti údajům
uvedeným v platném mostnímu listu ( betonové a obložené kameny). Bylo
tedy přistoupeno ze strany ŘSD (2016) k řešení odstranění této havarijní situace,
kdy do stávajícího profilu mostu byla zasunuta ( vložena ) ocelová konstrukce
a prostor mezi starou NK a novou ocelovou byl vyplněn betonem, provedena
nová šikmá čela mostu, nová vozovka, nový záchytný systém, stavební stav
mostu je po rekonstrukci 2016 u N.K. a spodní stavby bezvadný I. – se
stavebním koeficientem 1,0 zatížitelnost 32 t. 80 t. výjimečná 196 t

2) Další most je 3 - 018 přes silnici II/106 v Benešově
v km cca 15,150 silnice I/3 . Most stavebně pochází z roku 1938, který byl částečně rekonstruován v roce 2000 (investorem bývalá SÚS Benešov). Jednalo se o zesílení ŽB desky nosné konstrukce stávajícího ŽB mostu ( trámový rošt
o jednom poli s délkou přemostění 8,55m), dále byl v roce 2000 opraven mostní svršek, hydroizolace, římsy, vozovka, zábradlí a provedeny sanace podhledu
nosné konstrukce, osazeny ocelové zábrany proti nárazu podjíždějících vozidel do NK mostu. U mostu nad silnicí II/106 vzhledem k jeho nedostatečné podjezdné výšce 3,60 m (vyznačeno u mostu řádně DZ) dochází vzhledem k neukázněnosti řidičů NA (nedodržování omezení podjezdné výšky) k soustavnému poškozování podhledu nosné konstrukce mostu a k urážení části betonových trámů N.K.
Most je sledován předepsanými prohlídkami jak hlavními podle jeho stavebního stavu, tak i mimořádnými prohlídkami pokud dojde k nárazu vozidla do podhledu
N.K. V současné době je stavební stav po hlavní (i mimořádné) prohlídce mostu 2016 vyhodnocen jako špatný V. , se stavební koeficientem 0,6 u NK i spodní stavby ( ze sedmi stupňů stavebních stavů pro mosty) a to vzhledem k poškození podhledu NK od opakovaných nárazů vozidel, která most podjíždějí. Současně je zatížitelnost výhradní 16 t, výjimečná 33 t, (jediné vozidlo) a výjimečná 109 t. zatížení jednou nápravou 12 t. Spodní stavba je z kamenných ŽK. S ŽB úložnými prahy. Křídla mostu vykazují poruchy zdiva.

3) Most 3 – 019 přes silnici III/10614 u Benešova v km cca 15.878 silnice I/3,
Je z roku 1938, který byl SÚS Benešov částečně rekonstruován v roce 2000(obdobně
jako most 3 – 018) Jednalo se o zesílení ŽB desky nosné konstrukce stávajícího ŽB mostu ( trámový rošt o jednom poli s délkou přemostění 7,65m), dále byl v roce 2000 opraven mostní svršek, hydroizolace, římsy, vozovka, zábradlí a provedeny sanace podhledu nosné konstrukce, osazeny ocelové zábrany proti nárazu podjíždějících vozidel do NK mostu. U mostu nad silnicí III/10614 vzhledem k jeho nedostatečné podjezdné výšce 3,40 m (vyznačeno u mostu řádně DZ) dochází vzhledem k neukázněnosti řidičů NA (nedodržování omezení podjezdné výšky) k soustavnému poškozování podhledu nosné konstrukce mostu a k urážení části betonových trámů N.K.
Most je sledován předepsanými prohlídkami jak hlavními podle jeho stavebního stavu, tak i mimořádnými prohlídkami pokud dojde k nárazu vozidla do podhledu
N.K. V současné době je stavební stav po hlavní (i mimořádné) prohlídce mostu 2016 vyhodnocen jako uspokojivý IV. , se stavební koeficientem 0,8 u NK i spodní stavby ( ze sedmi stupňů stavebních stavů pro mosty) a to vzhledem k poškození podhledu NK od opakovaných nárazů vozidel, která most podjíždějí. Současně je
zatížitelnost mostu stanoven MPM/16 normální 16, výhradní 36 t (jediné vozidlo),
výhradní 156 t.

Podle platných TP 65 „Zásady pro dopravní značení na PK“ vydaných XI/1995 MDS ČR
a MV ČR ( a jsou platná)
podle čl. 6.2..13 Zákaz vjezdu vozidel, jejichž okamžitá hmotnost přesahuje vyznačenou mez tedy DZ č .B 13
cituji Značkou B13 musí být označen každý most, jehož normální zatížitelnost je nižší než 26 tun, anebo výhradní zatížitelnost je nižší než 48 t (jediné vozidlo),
Při užití značky B13 (tam se uvádí normální zatížitelnost) z důvodu nižší výhradní zatížitelnosti se tato doplňuje dodatkovou tabulkou (E15) s nápisem „ jediné vozidlo….“
/uvede se konkrétní výhradní zatížitelnost)

Tedy nejedná se o „buzeraci řidičů“ jak uvádí jeden z občanů
Vzhledem k tomu, že jsou mosty neustále pravidelně sledovány pravidelnými předepsanými prohlídkami a to běžnými dvakrát do rok a hlavními prohlídkami po stavební stavy IV a V po dvou letech ( jak je uvedeno výše i po možném nárazu vozidla do konstrukce mostu i mimořádnou prohlídku, ihned statikem cestou správce mostu po vyrozumění od Policie ČR po dopravní nehodě) – není možné, aby došlo ke zřícení mostu
(pokud ho nezničí náraz vozidla nebo povodeň). Mosty jsou sledovány . přetížení mostu
Může docházet pouze opět ze strany neukázněných řidičů, kteří nedodržují předepsané nápravové tlaky a jezdí s přetíženými vozidly (TNA, kamióny) proti údajům stanoveným ve velkém technickém průkazu vozidla.

Pokud se týká objížděk v prostoru Benešova – město Benešov je proti tomu ,aby transitní doprava byla převedena po silnicích nižších tříd II a III. na jejich průtahy městem Benešov nebo MK . Objížďky těchto mostů jsou problematické vzhledem k tomu, že by se jednalo o objížďky už po silnici I/19 na Písek nebo po jiné silnicvi I. třídy směrem na Pelhřimov a zde by mohlo opět dojít k danému problému s vyznačením zatížitelnosti na mostech (omezení průjezdu). Obav s odpuštěním „ hysterické tvrzení“ že dojde ke zřícení mostu garantuje yvjímečná zatížitelnost obou mostů, která je zatím dostačující
,pokud by tomu tak nebylo – muselo by se řešit drastickým způsobem uzavřením mostu
pro nákladní dopravu nad určitou vypočítanou mez, nebo i podepřením mostu.

V současné době se u ŘSD zpracovává PD pro stupeń DÚR na řešení tohoto problému u Benešova
s přestavbou daného úseku silnice I/3 v úseku Červené Vršky- křižovatka U topolu.
Město Benešov požaduje zahloubení silnice v prostoru mostu 3 – 19 a vedením v tunelu
s tím, že stávající most bude v jiném místě nový a rekonstrukce mostu 3 – 018 ve stávajícím místě. Správce mostu požaduje tento most 3 - 018 vyřešit tak,aby v budoucnosti nedocházelo k jeho poškozování nárazy podjíždějícími vozidly a most měl požadovanou předepsanou normovou zatížitelnost. Jednání je složité také z důvodu, že most 3 – 019 se nachází v ochranném pásmu kulturní památky zámku Konopiště
Předpoklad realizace cca 2020 ( 2021) dle projednání a soutěží na veřejné zakázky
( o této záležitosti může více sdělit Mgr. Urbancová – tedy kdy asi realizace )

To je zatím všechno ,pokud to bude stačit


S pozdravem
Ing. Jaroslav Čermák
technik provozního úseku - mosty
Ředitelství silnic a dálnic ČR
Závod Praha
Na Pankráci 546/56, 145 05 PRAHA 4
tel: +420 241 084 703
mobil: +420 724 271 988
e-mail: jaroslav.cermak@rsd.cz
www.rsd.cz
Je čas, nedělat dopravcům blbce. Jezdit 20 hodin non-stop, je neúcta k ostatním účastníkům provozu a sám si koleduji o basu.
sob říj 28, 2017 9:25 am

jeď bezpečně
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 203
Registrován: sob srp 27, 2016 8:24 pm
Bydliště: Tábor

Re: Přetížené mosty,špatné značení,jediné vozidlo na mostě ?

Příspěvek

A tady jsem Ing. Čermákovi na ŘSD odpověděl. Slávek
---------------------------------------------------------------------------

Vážený Ing. Čermáku,

děkuji Vám za vyčerpávající vysvětlení stavu uvedených mostů. Tedy tím jasně vyplývá, že těžká nákladní auta nesmí přes uvedené mosty jezdit, pokud překračují uvedenou vyznačenou tonáž. Jinak řidiči riskují ne jen značné pokuty, ale v případě havárie mostu, si koledují řidiči o soud a odsouzení za veřejné ohrožení.
Tedy vzhledem k tomu, že současné dopravní značení je nedostatečné, tedy včas řidiče neupozorní na tato omezení zatížení mostů, je nezbytné včas doplnit dopravní značení na vhodných předchozích křižovatkách. Současně je třeba vyznačit vhodnou objízdnou trasu a to i bez ohledu na to, jestli se to někomu líbí či ne. Jistě se shodneme na tom, že bezpečnost je na prvním místě. Dále současný stav vede k opakovanému porušování silničního zákona, tím že na tyto mosty denně najíždí tisíce těžkých kamionů, v rozporu s pravidly o provozu vozidel na veřejných komunikacích.
Dalším řešením je možnost získat na základě odborného posudku statika, povolení k provozu těžké dopravy, o hmotnosti 44 tun, tedy ne jako jediné vozidlo, ale jako běžné zatížení mostu, při běžném provozu. Tím by byl problém vyřešen a řidiči by nic neriskovali. Pokud by se i tak stala nějaká havárie na mostní konstrukci, tak by řidiči nenesly žádnou odpovědnost. Případnou odpovědnost by pak nesl příslušný statik, který by toto nové zatížení mostů povolil.

Tedy je nyní nezbytné, co nejdříve osadit uvedené dopravní značky na vhodná místa, do vyřešení problému, které by včas informovali řidiče, o této omezené nosnosti těchto mostů, včetně možnosti tento úsek bezpečně objet.
Přeci není možné, aby odpovědnost nesl řidič, který není včas informován patřičným dopravním značením.
Chápu, že nikdo nové mosty nevyřeší do druhého dne, ale osadit dopravní značky, je jednoduchý a rychlý způsob, jak vyřešit tento stav. Dokonce je povinnost tyto značky osadit. Nebo se pletu ?


Prosím o podání informace, jak byl tento problém vyřešen.


S pozdravem Bohuslav ..............

V Borotíně dne 27.10.2017
Je čas, nedělat dopravcům blbce. Jezdit 20 hodin non-stop, je neúcta k ostatním účastníkům provozu a sám si koleduji o basu.
sob říj 28, 2017 9:28 am

jeď bezpečně
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 203
Registrován: sob srp 27, 2016 8:24 pm
Bydliště: Tábor

Re: Přetížené mosty,špatné značení,jediné vozidlo na mostě ?

Příspěvek

Ještě dovolte kolegové moji poznámku k tomuto obecnému problému.
Hlavně mi někteří netvrďte, že by se při dodržování uvedených platných zákonů nikam nedojelo a že řidiči vlastně musí porušovat tyto zákony, aby dojeli včas z bodu A do bodu B.
To mi také před časem tvrdil můj můj zaměstnavatel Voldřich a odůvodnil to tím, že je to doprava.
Tento špatný stav na komunikacích, není přeci problém řidiče, ale jiných a dobře placených odborníků a na patřičných funkcích, v teplé kanceláři.
Jim samozřejmě vyhovuje stávající stav, kdy řidiči nastavují svůj krk a řidič to nějak vyřeší a budou jezdit přes zákazy. A pokud se něco posere, tak řidiče zavřeme a úředník bude v pohodě.
Však mi to napsal i policista, že řidiči porušují.
Také mi to napsal i Ing. Čermák z ŘSD, že ,,nezodpovědí řidiči" ........... atd.

Tedy se zamyslete, co pro blaho úředníků riskujete !!

Slávek
Je čas, nedělat dopravcům blbce. Jezdit 20 hodin non-stop, je neúcta k ostatním účastníkům provozu a sám si koleduji o basu.
sob říj 28, 2017 10:13 am

JANEK 1
Příspěvky: 387
Registrován: čtv črc 26, 2012 12:02 am

Re: Přetížené mosty,špatné značení,jediné vozidlo na mostě ?

Příspěvek

Takový starosti bych chtěl mít. Je vidět, že jsi toho moc nenajezdil, protože podle těch údajů na mostech, bys nikam nedojel.
sob říj 28, 2017 5:44 pm

jeď bezpečně
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 203
Registrován: sob srp 27, 2016 8:24 pm
Bydliště: Tábor

Re: Přetížené mosty,špatné značení,jediné vozidlo na mostě ?

Příspěvek

Janku 1, no přesně takové řidiče nám je čert dlužen.Nepřemýšlí, hlavně bez uvážení honem jet ! To je důležité. Ty nemáš vlastní mozek ? Ty nejsi proškolen a Ty nejsi osoba znalá ? Ty nemáš odpovědnost ?
Takový řidič by rychle změnil názor, pokud by na se jeho rodinu zřítil přetížený most ,
jak je vidět tady : http://www.videomaxx.cz/zriceni-mostu-p ... d648a.html

Taková trdla, jistě všichni potřebujeme. Právě taková trdla, toho moc nenajezdí, protože brzo někde špatně skončí !!
A ještě si myslíš, jak jsi neudělal dopravci dobře, že ?

Ale s Tebou to je opravdu těžké, pokud ani nevíš, jak jsi se ptal prvně tady nahoře, že se okamžitá hmotnost počítá za kompletní soupravu. Tedy součet tahače, návěsu či přívěsu a součet váhy naloženého materiálu !!
Doporučuji Ti, navštiv znovu autoškolu !! Takový ,,profesionál " , je pro všechny nebezpečný !
Je čas, nedělat dopravcům blbce. Jezdit 20 hodin non-stop, je neúcta k ostatním účastníkům provozu a sám si koleduji o basu.
sob říj 28, 2017 7:59 pm

jozin
2. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 4744
Registrován: sob pro 11, 2010 5:17 pm
Bydliště: Orlova
Kontaktovat uživatele:

Re: Přetížené mosty,špatné značení,jediné vozidlo na mostě ?

Příspěvek

Co ma ridic teda udelat?Jede 80,z kopce,po uzke okresce,typicke ceske.vyjede ze zatacka a je tam cedule,z niceho nic,bez ZADNE PREDZVESTI,most 20t,jedine auto 30 treba.A ja mam 40tun,legalni zatizeni na tahac naves -co ted?Bezdit do plna?Osobak v kufru.Jak uz ne,dobrzdit a zacit couvat,samozrejme pres ruku nekomu do dvora?Sam,za snizene viditelnosti treba,bez poucene osoby???Jebat,ja ty kokotiny ani nectu,co se tyky vah,protoze to nema ani hlavu ani patu,pokud nekde je most mam byt informovan x km daleko v rped,kde se muzu jeste bezpecne otocit,tak jak to treba znaci v PL,dusledne(neplest si s vyskou auta)Proto jedu dal,delam jako by nic,.V CZ by sji nikam nedojel,kdybys to mel respektovat,jak to maji v prdeli na ministerstvu tak ja tim tuplem.
Neřeším...
sob říj 28, 2017 9:10 pm

Uživatelský avatar
martin440
rumová víla
Příspěvky: 8952
Registrován: sob zář 08, 2007 3:24 pm
Bydliště: irgendwo in Westböhmen-pevná hráz socializmu

Re: Přetížené mosty,špatné značení,jediné vozidlo na mostě ?

Příspěvek

občas na ty cedule mrknu.... (deformace z těžký :mrgreen: ) a na rovinu ,,,mám je v píči...do 4O tun žádnej most nespadne v cz na to vemte jed .....i když šance je vždy... :lol:
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy http://www.funradio.fr/playfun,
ned říj 29, 2017 12:51 am

jeď bezpečně
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 203
Registrován: sob srp 27, 2016 8:24 pm
Bydliště: Tábor

Re: Přetížené mosty,špatné značení,jediné vozidlo na mostě ?

Příspěvek

Tak kolegové řidiči, tak já jsem zaprvé uváděl konkrétní situace na silnici první třídy, kde je frekvence provozu obrovská. Pokud by jste pozorně četli, tak Ing. Čermák z ŘSD přiznal, že v minulosti opravdu část tohoto mostu spadla.
Udělali jen částečnou opravu a statik povolil zatížení jen 19 tun, při běžném provozu.
A policista kpt. Bc. Petr Habenicht vrchní komisař POLICEJNÍ PREZIDIUM ČESKÉ REPUBLIKY, jasně napsal, co všechno hrozí řidiči, který tento zákaz poruší.
Kolegové řidiči, ten kdo skončil někdy u soudu a měl na hrbu obvinění z obecného ohrožení, ten by vám mohl vyprávět. U soudu nikoho nezajímá, že dispečer na vás tlačí a že zákazník čeká. Že by jste ,,nikam nedojeli" , že v ČR je to špatné. Prostě dostanete :
- Pokutu
- seberou vám na rok ŘP
- zaplatíte soud a právníka
- zaplatíte znalce
- zaplatíte svědky ( jejich cesty,ušlou mzdu )
- zaplatíte vše co zaplatila pojišťovna ( poškození mostu, případně újmu za zraněné či mrtvé ) a věřte že to bude i v desítkách milionů !!
- a ještě vás zavřou a sazba je kolem 6 let

A to se zřejmě podle některých ,,pilných a pospíchajících řidičů" jistě vyplatí. A věřte, že všichni dají od vás ruce pryč. Jako první bude dispečer, zaměstnavatel a i zákazník řekne, že to zavezení zase tolik nespěchalo.

Ten kdo si neváží svého ŘP, této práce,svobody a svého majetku ( protože exekutor vás a vaši rodinu připraví o všechno ), tak nastavujte krk pro tento systém.
Je čas, nedělat dopravcům blbce. Jezdit 20 hodin non-stop, je neúcta k ostatním účastníkům provozu a sám si koleduji o basu.
ned říj 29, 2017 9:36 am

tommusil
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 1041
Registrován: ned bře 29, 2009 8:16 pm
Bydliště: Moravský Krumlov

Re: Přetížené mosty,špatné značení,jediné vozidlo na mostě ?

Příspěvek

Co stím budem dělat? Zalít betonem,narvat tam klacky.
ned říj 29, 2017 11:17 am

Odpovědět

Zpět na „Legislativní témata“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: laco tatra a 1 host