Moderátoři: Leoš H, Olda, martin_100, Globe, Mykesh

Odpovědět
JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Palubní počítač u Iveca Eurocargo "05

Příspěvek

Ahoj,tak jsme teď narazili na jeden kousek-je to Eurocargo 75 E17 z roku 05,auto vypadalo dobře,ale při nastartování poměrně dost hlasitě klapalo,až řezavě a chrchlavě,při přidání klapalo jak starý traktor, a pochrchlávalo,u 1000 otáček se to uklidnilo,ale při přidávání plynu do 1000 otáček se to projevovalo hodně hlasitě a klapavě,pak to ztichlo.

Displej mezi budíky nic nehlásil,tak se ptám,dá se nějak na tomhle autě vyvolat nějaké menu jako třeba tlak vzduchu,tlak oleje,popřípadě nějaké závady?Pamatuju na actrose,ten tohle uměl,stralis to taky umí,ale tohle nevím.
Podařilo se mi tam pravou páčkou (stěrače,a tempomat) přidat volnoběh,displej ukazoval symbol PTo(asi otáčky na přídavný pohon),a jinak jsem z něj nic nedostal.

Jinak po vypnutí toho PTo,se na standartním volnoběhu 500-600 otáček auto celeé klepalo,vevnitř všechno rachtalo,a chod byl lehce nepravidelný,ručka otáčkoměru lehce poskakovala nahoru a dolu,už při malém přidání se to zklidnilo.
Fakt je,že to mělo totál kaput baterky,stálo asi 2 měsíce a svítila rezerva,až to nakonec chcíplo po 10ti minutách volnoběhu-došla nafta.
Jinak bylo auto pěkné,a ostarané,proto se ptám jestli je to normál,nebo je to závada.
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
pon led 25, 2010 9:57 pm

Uživatelský avatar
Pavel Šebek
intercool
Příspěvky: 10672
Registrován: ned říj 21, 2007 4:55 pm
Bydliště: Bystřice

Příspěvek

Já bych do toho zkusil dát naftu a trochu to projet. To víš, ze dna nádrže to natahá všechen bordel. No a co si budeme povídat, před lety jsem Stralise odstavil na 14 dní a bylo to v létě a chovalo se to stejně jak popisuješ :?
BES - běs
pon led 25, 2010 10:22 pm

Uživatelský avatar
vojtik27
levé světlo
Příspěvky: 1237
Registrován: stř kvě 27, 2009 4:45 pm
Bydliště: Česká skalice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek

mame taky 05tku cargo a taky se to klepe na volnoběh :roll: všechno rachta jak kdyby se to mělo rozpadnout...a zvuk je tak nejak jak popisujes a když pridas tak vpoho.. :roll: :wink:
úte led 26, 2010 4:14 pm

Uživatelský avatar
roadtrain
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 10567
Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie

Příspěvek

tak zvyšte voloběžné otáčky to dusíte na 500 dejte 600-650
úte led 26, 2010 5:15 pm

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Takže záhada palubního počítače objevena,byl jsem v Ivecu tahat rozumy,a dozvěděl jsem se,že přímo v plexiskle budíků jsou na spodní straně 2 malé černé gumové puntíky,těmi se to ovládá.

Dneska jsme mrkali na další ivčo,tam jsem si to vyzkoušel,levej čudl přepíná funkce,dole jsou standartně kilometry,zmáčknutím se ukáže tuším denní počítadlo ,hladinu oleje na měrce,tlak oleje,potom tlak ve vzduchojemech,a to je všecko,pak zas na začátek,pravej čudlík mi fungoval jen na nulování denního,jinak nic.

Závady se vypisují rovnou na displeji symbolem,tady svítily ojeté brzdy.

Taky se klepalo jak řehtačka,a to mělo 200tkm najeto,plasty hrály orchestrion,po přidání ticho,ale zas mu nádherně hvízdalo turbo :wub:
:twisted:
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
úte led 26, 2010 7:03 pm

Uživatelský avatar
roadtrain
1. NAPOMENUTÍ
Příspěvky: 10567
Registrován: sob črc 04, 2009 3:51 pm
Bydliště: CZ-Slezsko-Slaskie

Příspěvek

tak víš jak všechno zmrzlé,motor bez oleje tak je to takové všelijaké
úte led 26, 2010 7:17 pm

ksicht
Příspěvky: 119
Registrován: ned lis 20, 2011 4:59 pm
Bydliště: Prague

Příspěvek

to tvoje PTo to sis nastavil akorat tempomat :) jinak levej cudl je jak rikas na prepinani volovin na display a pravej je ohledne podsviceni displaye :)
ned pro 04, 2011 10:01 pm

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

No,ajveko už dávno nemám,slouží novému majiteli,ale v tomhle pravdu nemáš,na mém ajveku bylo jak PTO tak tempomat a to je rozdíl,tempomat fungoval až cca od 30km/h výše,PTO bylo na nastavení druhého volnoběhu,asi pro případ že máš sklápěčku a potřebuješ pohánět hydrauliku nebo tak :wink:
Dalo se přímo vyvolat stisknutím tlačítka,na displeji vyskočilo PTO a naběhly otáčky uložené v paměti,daly se nastavit libovolné,tempomat se nastavuje v kilometrech a rychlost si nepamatuje,musíš jí pokaždé potvrdit :wink:
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
ned pro 04, 2011 10:28 pm

ksicht
Příspěvky: 119
Registrován: ned lis 20, 2011 4:59 pm
Bydliště: Prague

Příspěvek

tak to jsi mel o cudl vic nez ja co si pamatuju tak na pacce na sterace byly dve kolibky jedna na sirsi strane byla na vypnuti a druha byla resume nenapada me cesky prirovnani :D a pravda je ze to fungovalo pukud se nezacalo brzdit nebo se nevyslapla spojka a ta mala kolibka byla na pohybovani s km myslim ze to bylo o 2km/h a prave ze kdyz se dalo resume na volnobeh tak jsem si mohl zvysovat a snizovat otacky jestli se milim prosim o opravu a upresneni :) ale zajamalo by me na co tam je to tlacitko KM na pristrojovce vprave cca v blizkosti manualniho rozsveceni lampicky
ned pro 04, 2011 11:13 pm

JiRaY
Příspěvky: 3064
Registrován: sob led 10, 2009 10:22 pm
Bydliště: Praha

Příspěvek

Nene,neměl jsem o čudl navíc,vše se ovládalo pravou páčkou,při stání se stiskem" resume" zapnulo PTO,za jízdy nedělalo nic,a PTO zapnout nešlo.

Tempomat mi šel spustit jedině tím že jsem buď přidal,nebo ubral rychlost,moc jsem ho nepoužíval protože byl docela prasák a buď přidával na plnej plyn a nebo se coural :D

Tlačítko s nápisem KM je nastavitelný omezovač rychlosti,dosáhneš určité rychlosti,třeba 85km/h,a podržíš tlačítko KM,asi 4 vteřiny,na displeji se ukáže rychlost v kroužku a když držíš plyn,tak jak se dostaneš na 85,tak to samo ubere plyn,prostě nepojedeš rychleji,dlouhým stisknutím to zas vypneš :wink:

Za ten rok a půl ježdění jsem si ajveko důkladně ošahal,prolezl a taky se toho dost naopravovat,takže tyhle hovadinky znám dobře :wink:
Pražské dodávkář a návěsář

Červený Mercedes Akšrot 1841 s plachtonávěsem
Bílá dodávka Renault Master

Jsem nejrychlejší,vždycky vedu kolonu :-)
pát pro 09, 2011 7:32 pm

ksicht
Příspěvky: 119
Registrován: ned lis 20, 2011 4:59 pm
Bydliště: Prague

Příspěvek

ja na tom jezdim dva roky a musim rict ze jsi znalejsi :) dekuju za osvetleni ale ta prava packa mi sla pri jakejkoliv rychlosti prislo mi to jako takovy druhy km :) ale moc dekuju za vysvetleni:)
pát pro 09, 2011 9:49 pm

Odpovědět

Zpět na „IVECO“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti