www.EuautoDily.CZ

HOME

Truck-Forum.cz

inzeráty

návštěvní kniha

kontakty

odkazy

110.830 6x2

18.21 AWS

Autobus 18.25 OB

Unifikovaná kabina

40.33 SC 8x4

24.33 XDA 6x6

Hasičský podvozek 6x4

29.33 D 6x4 - ADR

Liaz TSL - Tahač letadel

Liazy s motory MAN a DD

101.124 Tanzánec

Vojenská vozidla

Praga S5T

Odtahový speciál na podvozku 151.261

Zametače na podvozcích Liaz

Vozy s komponenty Liaz

Liaz 4x4 TPOD

Škoda 123.21 6x4

151.809 Afrikabus

Autobusy Emibus, Urbus a další

Vývoj kabiny řady 100

Vývoj kabiny řady 400

Vývoj Liazu 101.860 CAS 25K ( + 18.29 XA)

Tahač s kabinou Berliet

Elektromobil 01.02 XGJ

Spolupráce Liaz-Jelcz

 
 

Autobus LIAZ 18.25 OB

V roce 1997 byla na základě dlouhých jednání podepsána smlouva o společném podniku s vietnamskou dopravněprůmyslovou společností Transinco. Společný podnik měl vyprodukovat až 2000 autobusů. Byly tedy vytvořeny autobusy pro tento specifický trh. Na klasický žebřinový rám podvozku s pohonem zadní nápravy byla přišroubována karoserie zpanelů autobusu. V interiéru bylo, v závislosti na modifikaci, až 36+1 míst k sezení. Jelikož šlo o vozidla pro Vietnam, kde podnebí je výrazně teplejší, nebyl prostor pro cestující vytápěn, naopak byla použita okna s velkoplošným posouváním, pro dostatečnou ventilaci prostoru.

Nakonec společný výrobní podnik nevznikl. Byly vyrobeny pouze tři vozidla. Do Vietnamu se žádné z těchto vozidel nedostalo, takže čekaly na své uplatnění zde v Čechách. Jedno vozidlo sloužilo jako konferenčnípro účely továrny (vybaveno žaluziemi, jiné uspořádání interiéru apod.). Jedno vozidlo jezdí ve službách závodníka Petra Vojáčka, jedno vozidlo jezdí na pardubicku. Poslední ze tří vozidel je nyní v majetku pana Brůhy z Jablonce nad Nisou. Toto vozidlo je na prodej! V případě zájmu o vozidlo zanechte kontakt na e-mailu liberecak@seznam.cz.

Technické údaje:
MOTOR: Liaz M1.2C M636S s čerpadlem Bosch - řadový, stojatý, šestiválcový, vznětový, s přímým vstřikem paliva, přeplňovaný, rozvod OHV, s mezichladičem stlačeného vzduchu, kapalinou chlazený.
Max. výkon: 170kW / 2000 ot.min
Max. kroutící moment 1060 Nm / 1300 ot.min

SPOJKA: jednolamelová, průměr 420 mm, MZF

PŘEVODOVKA: synchronizovaná Praga 5PS 115
Počet převodových stupňů vpřed/vzad : 5/1
Rozsah převodů 5,24
Převod na nejvyšší stupeň : 0,79
Převod na nejnižší stupeň : 4,14

PŘEDNÍ NÁPRAVA: Škoda - tuhá, řídící, bubnové brzdy, průměr bubnu 420mm.

ZADNÍ NÁPRAVA: Madara - tuhá, hnací s uzávěrkou diferenciálu, bubnové brzdy, průměr bubnu 420mm. Celkový převod i=5,37.

ŘÍZENÍ: Technometra - levostranné, hydraulické, monoblokové servořízení.

PÉROVÁNÍ: vpředu - listová pera, teleskopické tlumiče, stabilizátor. Vzadu- vzduchové (2 vaky), teleskopické tlumiče

KOLA A PNEU: Rozměr ráfku 8,25 x 22,5 Rozměr pláště 11,00 R 20

RÁM : žebřinový, vzadu zúený, profil 250 x 80 x 7 mm

NÁSTAVBA: THT - panelová konstrukce, počet sedadel : 20+1, 15+1, 36+1.

ELEKTRICKÁ INSTALACE: Jmenovité napětí 24V, akumulátory 2 x 12 V/ 170 Ah. Alternátor 28V/60A. Spouštěč 24V/8kW.

PALIVOVÁ NÁDRŽ: celoocelová:1 x 300L (alternativně 1x 400L).

VŠEOBECNÉ ÚDAJE:
Maximální konstrukční rychlost: 92 km/h
Rychlost při max. kroutícím momentu: 51 km/h

Galerii autobusů 18.25 0B najdete zde.

 

Dodávky mobilních dílen do A do Z, profi nářadí pro dílnu, řemeslo a průmysl.
 

Kenworth T600A - filmová hvězda ze snímku Fontána pre Zuzanu II. Možnost pronájmu.

TRUCK-FORUM.cz

Diskuzní fórum pro všechny truckery, truckerky a příznivce užitkových vozidel všech typů a značek. Přijďte pokecat, těšíme se na Vás zde.

 

HOME

|

inzeráty

|

návštěvní kniha

|

kontakty

|

odkazy

Copyright © 2004 - 2017 www.LIAZ.cz, Developed by Libor Slavík - www.InternetoveStudio.cz, Datacho - Stahování dat z digitálního tachografu